Podstawowa gimnastyka dla seniorów

Poszukujesz  sportu odpowiedniego dla wieku 55+, zatem gimnastyka dla seniorów to coś, co Ci się przyda- aktywność fizyczna seniorów jest ważna dla zdrowia, a dodatkowe wsparcie czyli dieta dla seniora oferuje długie i oczywiście zdrowe życie. Codzienna, podstawowa gimnastyka dla seniorów nie jest niczym forsującym i meczącym, chodzi o poruszanie ciała, rozciągniecie kręgosłupa. Niestety,  z wiekiem ludzka sprawność maleje, ale nie trzeba się z tego powodu załamywać, trzeba wykorzystywać sprawność na tyle, na ile się da! Wszystko zależy również od tego, w jakiej kondycji jesteś; przykładowo, jeżeli przed laty zajmowałeś się sportem, z pewnością będzie Ci o wiele łatwiej niż tym, którzy ćwiczyć zaczęli się dopiero na emeryturze- jednak oczywiście nie przekreślamy nikogo i mamy szczerą nadzieję, że większość z Was zmotywuje się niedługo do ćwiczeń. To wszystko jest łatwe, nie musisz wyciskać z siebie siódmych potów, na dobry początek wystarczy poranny stretching, czyli  rozciąganie- po spaniu kręgosłup jest wypoczęty, ale również ściągnięty. Jeżeli jesteś na emeryturze i mas trochę wolnego czasu, pamiętaj o spacerach- to bardzo dotlenienia mózg, poprawia pracę serca i rozrusza mięsnie ciała, jednym słowem to najlepsza gimnastyka. Nieszkodliwa gimnastyka dla seniorów to przede wszystkim lekkie ruchowe zajęcia typu fitness. Istnieją grupy, jak fitness dla seniorów warszawa ale oczywiście inne miasta organizują zajęcia, na które możesz uczęszczać, często w niskich cenach lub nawet za darmo- poszukaj i odważ się zapisać!