Codzienna gimnastyka dla seniorów

Szukasz sportu odpowiedniego dla wieku 50+, gimnastyka dla seniorów to coś, co Ci się spodoba- aktywność fizyczna seniorów jest bardzo ważna dla zdrowia, dodatkowe wsparcie, jakie niesie dieta dla seniora oferuje długie i zdrowe życie. Codzienna gimnastyka dla seniorów nie powinna być niczym forsującym, z wiekiem nasza sprawność maleje, ale nie musimy się z tego powodu załamywać. Wszystko również zależy od tego, w jakiej jesteś kondycji. Jeśli przed laty uprawiałeś sporty, zapewne będzie Tobie łatwiej niż tym, którzy ruszać zaczęli się dopiero na emeryturze- ale oczywiście nie przekreślamy nikogo i mamy nadzieję, ze każdy z Was zmotywuje się niebawem do ćwiczeń. Wszystko jest proste, nie musisz wyciskać z siebie siódmych potów. Wystarczy poranne rozciąganie- po spaniu nasz kręgosłup jest wypoczęty, ale często również ściągnięty. Jeśli jesteś na emeryturze i mas dużo wolnego czasu, pamiętaj o codziennym spacerze- takie dotlenienie mózgu i rozruszanie kości to najlepsza gimnastyka. Dobra gimnastyka dla seniorów to lekkie ruchowe zajęcia typu fitness. Jest dużo grup fitness dla seniorów warszawa i inne miasta organizują specjalne zajęcia, na które może uczęszczać każdy z Was, często w naprawdę niskich cenach lub nawet za darmo! Jeśli nie chcesz ćwiczyć z grupą, puść muzykę, dobry serial i zamiast siedzieć przed telewizorem- ćwicz. Może skusisz się na zakup sprzętu sportowego? Rowerek stacjonarny w domu to bardzo dobre rozwiązanie i inwestycja na lata. Trzymam kciuki- motywuj się!